Actie!

Tot 1 juni géén aansluitkosten!

Onderzoek uw leasemaatschappij

Bent u op de hoogte van wat klanten van uw leasemaatschappij vinden? Krijg door middel van onafhankelijk, professioneel onderzoek een betrouwbaar beeld en doorlopend inzicht in klantervaringen, medewerkersbeleving en de ketensamenwerking. Met de resultaten kunt u werken aan een optimaal klantgerichte dienstverlening.

  • BASIS

    Met het Basis pakket onderzoekt u de ervaringen van de private lease rijders! Nodig al uw klanten uit om de ervaringen met u te delen. Leer direct van deze ervaringen en verbeter uw bedrijfsprocessen.

    Neem contact op

  • PLUS

    Wilt u inzicht krijgen in de ervaringen van wagenparkbeheerders en zakelijke leaserijders? Kies dan voor het Plus pakket.

    Neem contact op

  • PREMIUM

    Wilt u zowel de ervaringen van de private leaserijders, de wagenparkbeheerders en de zakelijke leaserijders meten? Kies van voor het voordelige Premium pakket. Dit combinatiepakket levert u een voordeel van € 2.400,- per jaar op.

    Neem contact op

Actie: Tót 1 juni geen aansluitkosten t.w.v. € 495,-!

Tevredenheidsonderzoek Basis Plus Premium
KTO Private lease
KTO Wagenparkbeheer
KTO Zakelijke leaserijder
Functionaliteiten
Reviews (incl redactie) Reviews (incl redactie) [Iedere review wordt gecontroleerd door onze redactie aan de hand van de spelregels voor het schrijven van een review en het geven van een reactie. In grote lijnen houden deze richtlijnen in dat er geen schuttingtaal mag worden gebruikt, geen reclame mag worden gemaakt, geen URL’s mogen worden opgenomen en dat er geen persoonsnamen mogen worden gebruikt. Daarnaast kijken we naar controle criteria op basis waarvan we reacties op 'echtheid' beoordelen, zoals het IP adres.]
Ondersteuning helpdesk Ondersteuning helpdesk [Voor iedere vraag staan we paraat. Van wachtwoord vergeten tot hoe interpreteer ik deze score. Iedere vraag gerelateerd aan de onderzoeksoplossing kunt u stellen aan onze helpdesk tussen 9 en 17 uur op 010-234 1550 of via autolease@tevreden.nl]
Uitnodigingen per e-mail Uitnodigingen per e-mail [Iedere klant telt, dus we kennen geen beperking op het aantal te verzenden e-mails. Nodig al uw klanten uit en krijg zo het beste beeld van klanten over uw leasemaatschappij]
Doorplaatsing Opiness Doorplaatsing Opiness [Opiness.nl is de website waar consumenten kunnen kiezen voor bedrijven op basis van klantervaringen. Autobedrijf.tevreden.nl plaatst de reviews en scores door naar Opiness.nl. ]
Widget op eigen website Widget op eigen website [Publiceer uw reviews en scores op uw eigen website(s) geheel in eigen stijl en op de plaatsen die u wenst. We onstluiten de reviews en scores via onze API en helpen uw webbouwer op weg om deze resultaten te integreren, zodat uw website optimaal profiteert van zoekmachine optimalisatie]]
Periodieke rapportage Periodieke rapportage [We sturen in de frequentie die u wilt en naar wie u wilt, de resultaten van uw kinderopvang per e-mail. Dan krijgt u uw KPIs panklaar in de mail en is inloggen alleen nog nodig voor nadere verdieping.]
NPS dashboarding NPS dashboarding [Overizichtelijk dashboard met hierin de resultaten van het tevredenheidsonderzoek]
Benchmark landelijk Benchmark landelijk [In het dashboard benchmarken we met alle andere bedrijven die hetzelfde onderzoek uitvoeren. Zo kunt u zien hoe uw bedrijf scoort ten opzichte van uw collegae]
Notificatie nader contact Notificatie nader contact [Blijf in contact met uw klant ook naar aanleiding van het invullen van een vragenlijst. In iedere vragenlijst vragen we of er nader contact gewenst is, indien dit gewenst is sturen we u direct een e-mail met de melding dat er contact opgenomen dient te worden met deze respondent.]
Dashboard standaard
Persbericht t.b.v. website
Mail Ambassadeurs klant opvolging Mail Ambassadeurs klant opvolging [Krijgt u een 9 of een 10, stuur een persoonlijke bedankmail. Creëert extra ambassadeursschap]
Mail ontevreden klant opvolging Mail ontevreden klant opvolging [Krijgt u een onvoldoende, altijd vervelend. Stuur een persoonlijke bedankmail waarin u aangeeft graag in contact te komen. Het top opvolgen van een klacht, geeft een kans op het creëren van een ambassadeur]
Narrowcasting Narrowcasting [Publiceer uw reviews en scores in uw Narrowcasting geheel naar eigen inzicht en in eigen look en feel. We ontsluiten de reviews en scores via onze API en helpen uw narrowcastingpartner op weg om deze resultaten te integreren, zodat uw narrowcasting optimaal laat zien wat uw klanten van u vinden. Heeft u nog geen narrowcasting, maar bent u wel geïnteresseerd? Dan brengen we u graag in contact met onze partner N-Store.]
Integratie eigen website API t.b.v. SEO Integratie eigen website API t.b.v. SEO [Door de API integratie zal uw website beter gerankt worden door Google, en de reviews worden opgenomen in de Google Bedrijfspagina. Tevens wordt uw website in de organische zoekresultaten voorzien van de Google sterren, een echte eyecatcher]
Google Adwords Integratie (SEA) Google Adwords Integratie (SEA) [Adverteert u al via Google Adwords? Voeg uw reviews en scores toe om uw conversie te vergroten!]
1x per jaar analyse en advies 1x per jaar analyse en advies [Eens per jaar maken we een analyse en geven we u een advies op basis van de resultaten uit uw onderzoeken]
Benchmark interne organisatie Benchmark interne organisatie [Vergelijk de resultaten van uw onderzoeken binnen uw organisatie. Vergelijk vestigingen, medewerkers, teams, etc.]
Website in huisstijl Website in huisstijl [Eigen platform, inclusief uitnodigende e-mail, geheel in uw eigen huisstijl, zie https://almn.tevreden.nl als voorbeeld]
Prijs website in huisstijl (optioneel) € 95,- p/m € 95,- p/m € 95,- p/m
Prijs (excl. website in huisstijl) € 245,- p/m € 395,- p/m € 445,- p/m*
*Tijdelijke actieprijs tot 1 juni 2017
inbegrepen optioneel uitgesloten Neem contact op Neem contact op Neem contact op

Onze partners