22/06/2026 21:31
Volkswagen Financial Services - Private Lease
Heldere communicatie, vriendelijke medewerkers, goede afhandeling
- Evaluatie dienstverlening
Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.
Heldere communicatie, vriendelijke medewerkers, goede afhandeling
Oplichterspraktijken! Huur vervangend vervoer kost volgens dealer 67 euro. Wat op zich al erg prijzig is. VWPFS rekent daar nog ruim extra, en dan heb ik het niet eens over de brandstofkosten. Voor mij geen VWPFS of Seat meer. Maar dat zal jullie wellicht een zorg zijn waarschijnlijk.
Duidelijk en snel
Heb gelukkig weing contact met ze. Het initiele contact verliep goed snel, had wat vragen en deze werden snel en accuraat beantwoord.
Super duidelijke site,, in ben druk aan het extra aflossen en verloopt prima.
Goed! Alkes loopt
Niets op aan te merken. Keurig geregeld
Inhoudelijk goede reacties, reactiesnelheid zou hoger kunnen.
goed
Nette service, niets aan veranderen.
Goed
Heb nog geen problemen gehad
Goede ervaringen met aanvraag en afwikkeling private lease. Duidelijke afschriften elke maand.
Positief. Communicatie is helder en duidelijk zodat je als klant weet waar je aan toe bent. Geen verrassingen.
Aanvraagproces makkelijk, transparant en snel. Administratief proces loopt ook goed en helder.
Prima, duidelijk en snel
Loopt zoals het hoort, dus doe zo voort!
Een ontzettend vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ze nemen de tijd voor je en staan je duidelijk en netjes te woord als je iets wilt vragen.
vooralsnog prima!
Uitstekend
Fijne vriendelijke verkoper. Duidelijk uitleg met alle details goed en duidelijk aangegeven
Verkoop vlot, servicegericht, goede info en duidelijke voorwaarden en minder push dan bij concurrent. (was reden om toch te sluiten ondanks beperkt prijsverschil met concurrent) Aflevering leverde geen nieuw auto gevoel op is ook occasion ) Slijtage matten. geen boekje, spiegel bleek geplakt en slechts beperkt profiel op de voorbanden. We gaan het serviceniveau zien verder. vooralsnog geen spijt van iig.
Op zich prima. Snelle afhandeling en levering. Betere communicatie zou wel fijn zijn. Ik moest zelf de dag ervoor contact opnemen over de verdere procedure. De auto zou tussen 10 en 12 uur geleverd worden en zonder bericht stond de auto om 9 uur voor de deur.
Vooral tijdens het aanvragen was het soms onduidelijk wat de status was of dat er nog iemand iets moest regelen