22/06/2026 09:02
Skoda Financial Services - Private Lease
Inhoudelijk goede reacties, reactiesnelheid zou hoger kunnen.
- Evaluatie dienstverlening
Hieronder tref je een overzicht van de laatste reviews die zijn ontvangen.
Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de huisregels.
Inhoudelijk goede reacties, reactiesnelheid zou hoger kunnen.
goed
Nette service, niets aan veranderen.
Goed
Heb nog geen problemen gehad
Goede ervaringen met aanvraag en afwikkeling private lease. Duidelijke afschriften elke maand.
Positief. Communicatie is helder en duidelijk zodat je als klant weet waar je aan toe bent. Geen verrassingen.
Aanvraagproces makkelijk, transparant en snel. Administratief proces loopt ook goed en helder.
Prima, duidelijk en snel
Loopt zoals het hoort, dus doe zo voort!
Een ontzettend vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ze nemen de tijd voor je en staan je duidelijk en netjes te woord als je iets wilt vragen.
vooralsnog prima!
Uitstekend
Fijne vriendelijke verkoper. Duidelijk uitleg met alle details goed en duidelijk aangegeven
Verkoop vlot, servicegericht, goede info en duidelijke voorwaarden en minder push dan bij concurrent. (was reden om toch te sluiten ondanks beperkt prijsverschil met concurrent) Aflevering leverde geen nieuw auto gevoel op is ook occasion ) Slijtage matten. geen boekje, spiegel bleek geplakt en slechts beperkt profiel op de voorbanden. We gaan het serviceniveau zien verder. vooralsnog geen spijt van iig.
Op zich prima. Snelle afhandeling en levering. Betere communicatie zou wel fijn zijn. Ik moest zelf de dag ervoor contact opnemen over de verdere procedure. De auto zou tussen 10 en 12 uur geleverd worden en zonder bericht stond de auto om 9 uur voor de deur.
Vooral tijdens het aanvragen was het soms onduidelijk wat de status was of dat er nog iemand iets moest regelen
Goede service
Goed, ik waardeer dat je snel en mens te spreken krijgt. Dat moet echt zo blijven.
Makkelijk in gebruik.
een goede en correcte afhandeling van de aanvraag
Tot nu toe ben ik nog niet erg enthousiast in het half jaar dat ik klant ben. Er wordt niet meegedacht, stugge houding, weinig tot niet klantgericht. Als je het zelf niet kan oplossen, verwacht je dat iemand oplossingsgericht denkt en niet onverschillig dat het is wat het is.
Contact tussen Pon Center en VWPFS is schijnbaar zeer goed, want het hele proces is erg goed verlopen. We zijn erg blij met onze nieuwe SEAT Ibiza. Ik had nog een paar vragen en alles is tot volledige tevredenheid opgepakt. Dank aan het team bij VWPFS!
Uitstekend.