Met Autolease Midden Nederland B.V. kiest de klant

bewust voor kwaliteit en professionaliteit in dienstverlening

Autolease Midden Nederland

Met Autolease Midden Nederland B.V. kiest de klant bewust voor kwaliteit en professionaliteit in dienstverlening. Ook staat ons bedrijf voor aandacht hebben voor elkaar, waarbij klanten en relaties respectvol en eerlijk behandeld worden. Kernwaarden, die als een rode draad door de samenwerking met onze relaties heen lopen en waarvoor wij garant staan, om deze op een transparante manier te vertalen in onze dienstverlening voor nu en in de toekomst.

Autolease Midden Nederland (1)

Autolease Midden Nederland heeft al een lange samenwerking met autolease.tevreden.nl, waarom is destijds gekozen voor deze samenwerking?
Naast het onafhankelijke karakter/platform ook vanwege de heldere vragenlijst, duidelijke rapportages en herkenbare logo van Tevreden.nl.

Wat voor extra activiteiten ontplooit Autolease Midden Nederland om haar klanttevredenheid op zo’n hoog niveau te houden?
Naast een “state of the art” wagenparkbeheerders- en berijdersportaal beschikt ALMN over onze berijders-App. Hiermee zijn we in staat alle relevante informatie direct via een smartphone met onze berijders te communiceren. Een berijd(st)er kan hiermee zijn eigen gegevens opvragen of digitaal schade melden (geen schadeformulier meer invullen). In de nabije toekomst zullen ook koppelingen komen o.a. met het online inplannen van onderhoud, (winter) bandenwissel, reparaties, maar ook wordt het een platform voor het meten van berijders tevredenheid.

In de komst van flexibiliteit in mobiliteit, speelt de rijder steeds een grotere rol in zijn of haar keuze van maatschappij, wat kan klanttevredenheid daar aan bijdragen?
Een tevreden berijder is een ambassadeur voor je bedrijf. Hij /zij zal zowel in zijn directe omgeving als ook binnen zijn bedrijf de leasemaatschappij promoten. Daarnaast heeft de berijder steeds vaker een beslissende rol in de vervanging van zijn leaseauto. Dit geldt zeer zeker voor onze particuliere klanten die gebruikmaken van SmiLease, ons privélease product.

Wat zijn de communicatiemiddelen die Autolease Midden Nederland gebruikt v.w.b. klanttevredenheid naar haar prospects?
We plaatsen alle beoordelingen zowel van onze zakelijke als particuliere klanten real time op onze site. Voor elke ingevulde vragenlijst maken wij €2,50 over aan een goed doel. In 2016 zijn er tot heden 53 vragenlijsten ingevuld wat tot op heden resulteert in een bedrag van €132,50 voor het goede doel!

Omschrijf s.v.p. met drie woorden de samenwerking tussen Autolease Midden Nederland en Tevreden.nl
Meer dan tevreden!